טיפים מומלצים

 משקל רצוי – משקל בו אתם מרגישים בטוח עם עצמכם. מלאי חיים.

 עודף משקל – מהק"ג הראשון שמפריע ומכביד.

 לשים תמונה מהימים הטובים בחדר האמבטיה, כך תזכרו שאתם עדיין רק בציפוי של כמה ק"ג. תשאפו להיות אתם ולא איזה דוגמנית מופלאה.

 להצטלם לפני שמתחילים תוכנית ולהשוות ירידה במשקל.

 לא לחשוב על מה שאתם לא יכולים לאכול. לחשוב על מה שאפשר לאכול.

 ללכת לקניות שבעים, כך קונים מה שצריך ולא חוטפים בלי הבחנה.

 סקר שנעשה הוכיח ששלוש המילים שנשים הכי אוהבות לשמוע הן: "את הורדת ממשקלך" ולא "אני אוהב אותך" כצפוי.

 כשיושבים בארוחה ומגישים לחם לפני האוכל – התעלמו ממנו ואל תתחילו לאכול לפני שמגיע האוכל בעצמו. כך אתם יכולים לחסוך 300 קלוריות .

 תפתיעו את עצמכם – תנו לעצמכם פרסים על כל הקצבה של מספר ק"ג, עטפו אותם ותנו לעצמכם כשתעמדו במשימה.

 ניפוץ מיתוס – אסור להתחיל דיאטה בכאסח ורק אח"כ להתחיל להעלות את מספר הקלוריות. כשהגוף בכאסח הוא יוצר לעצמו מנגנונים של הישרדות ומוציא פחות אנרגיה בעיכול. תתחילו תוכנית עם מספר נורמאלי של קלוריות ותורידו מהן בהדרגה.

 גוף בהרעבה מנסה לשמור על האנרגיות שלו ולכן מפרק חלבונים במקום לפרק שומנים. החלבונים חשובים לבניית הגוף. השומנים שומרים על השומן.

tiptitle
news

קבוצת נערים ונערות בימי שני בשעה 19:00!


קבוצות הרזיה במקומות העבודה - יוצאים מהשגרה!
חוויה אישית וקבוצתית!


קבוצה חדשה נפתחה! ימי שישי בשעה 08:00 וימי ראשון בשעה 19:00


קבוצות הרזיה בשילוב פעילות גופנית- זומבה, פילאטיס, צעידות קבוצתיות, הירשמו עוד היום ותהנו מאורח חיים בריא ואיכותי!


facebook
favor הפוך לדף הבית | הוסף למועדפים | שלח לחבר sendfr
עיצוב: y a n i v | נבנה ע"י: YHalfin