חמשת חוקי ברזל

חמשת חוקי הברזל של המרזים למרחקים ארוכים

1. לא אכלת צהריים? חבל! המצב האופטימאלי לגוף הוא לאכול ארוחות קטנות לאורך היום. ארוחות אלו מגדילות את יעילות העיכול ואת יעילות ניצול האנרגיה.
 

2. נא לא לשלוח ידיים... אל תקנו פיתויים, חישבו היטב על כך פריט שנכנס לעגלת הקניות שלכם. קנו חטיפים או נשנושים דלי קלוריות בלבד כארוחת ביניים.
 

3. לחיות באושר ובכושר. במהלך הירידה במשקל וכהשלמה לדיאטת הרזייה דלת שומנים, מומלצת 200 דקות שבועיות של פעילות גופנית. בכדי לשמור על משקל קבוע מומלצת פעילות של 50 דקות 3-5 פעמים בשבוע.
 

4. מים רבים לא יכבו את הדיאטה... רק יעודדו אותה! שתו לפחות 2 כוסות מים עם תחילת כל ארוחה על מנת למנוע אכילת יתר.
 

5. "מושחתים נמאסתם"! נסו להימנע מאירועים בהם מתקיימות "ארוחות שחיתות" ואם בכל זאת אתם מוזמנים לאירוע כזה, אכלו משהו קל לפני הגעתכם, למשל פרי או מעדן.

tiptitle
news

קבוצות הרזיה במקומות העבודה - יוצאים מהשגרה!
חוויה אישית וקבוצתית!


קבוצות הרזיה בשילוב פעילות גופנית- זומבה, פילאטיס, צעידות קבוצתיות, הירשמו עוד היום ותהנו מאורח חיים בריא ואיכותי!


קבוצה חדשה נפתחה! ימי שישי בשעה 08:00 וימי ראשון בשעה 19:00


קבוצת נערים ונערות בימי שני בשעה 19:00!


facebook
favor הפוך לדף הבית | הוסף למועדפים | שלח לחבר sendfr
עיצוב: y a n i v | נבנה ע"י: YHalfin