מכתב תודה – משפחת אבני

לשמור על הבריאות ולהוריד במשקל בעזרתה של ליאת יגר
מנהלת – ליאת יגר קבוצות הרזיה וספורט, ק. מוצקין
נס החנוכה האישי של עדנה וצביקה אבני

אחרי שנים של סחיבת עודף משקל על גופנו ונשמתנו וניסיונות רבים ומאכזבים בדיאטות שונות ומשונות ללא הצלחה, השתתפנו בקבוצת התמיכה להרזיה נכונה ובריאה המתקיימת ב – קרית מוצקין, אצל ליאת יגר – קבוצות הרזיה וספורט.

בחודש דצמבר 2010 בחג החנוכה, הצטרפנו לתכנית הרזיה במסגרת "טובים השנים מן האחד". והנס הגדול והבלתי יאומן התרחש לנגד עינינו! הצלחנו להוריד במשקל 34 ק"ג ביחד (עדנה 14 ק"ג וצביקה 20 ק"ג) הישג מושלם מבחינתנו!

אנחנו מאושרים בגופנו, בנפשנו ובחיינו – בזכות ואודות התמיכה והעידוד שקבלנו לאורך כל הדרך הארוכה הנשמכת עד עתה בקביעות בקבוצת התמיכה של ליאת יגר.

התוצאות הוכיחו לנו כי "נפשנו ניצחה את גופנו" ועם כוח רצון, דבקות במטרה, התמדה, הקפדה ומילוי כללי התכנית ושיטת ההרזה ב – 4 השלבים של ליאת יגר הגישמה את עצמה "אם תרצו אין זאת הגדה" ולא במילים אלא במעשים.

הכל אפשרי אם רק רוצים לקיים את התהליך הארוך הניתן להשגה ולהגיע לתוצאות הנכספות המדברות בעד עצמן: אנו זוכים למחמאות מבני משפחתנו, חברנו ואנשים הנמצאים סביבנו, הביטחון העצמי ותחושת הבריאות התעצמ, מראה גופנו השתפר ללא הכר וחזרנו לבגדים במידות הספרוטיביות והצעירות אליהן שאפנו להגיע והצלחנו לממש את האמרה "נפש בריאה בגוף בריא" – זאת המתנה היפה והנפלאה ביותר שציפינו מ – ליאת יגר היקרה והמופלאה.

תכנית ההרזיה והתמיכה הקבוצתית של ליאת מכילה עצות טובות ומועילות הן בתזונה בריאה והן בפעילות גופנית הגורמים לשמירת בריאותנו בצורה מושלמת להפחתת משקלנו ואפשר לתמצת אותה בכללי התזונה הבאים:
• להקשיב לגופנו ולא לזלזל (שימו לב למה שהגוף משדר: משקל עוד, עייפות, תשישיות, סחרחורות ועוד...)
• לשתות 2 כוסות מים לפני כל ארוחה (עיקריות וביניים 6 כפות 2 = 12 כוסות)
• במשך היום לאכול ארוחות קטנות כל 2-3 שעות ( 3 עיקריות + 3 ביניים)
• לספק לגופנו את מה שהוא זקוק לו באמת לאכול אוכל אמיתי (לא מזון מהיר ולא אוכל ג'נק פוד)
• לא להתמלא ולהתפוצץ בארוחות (לשמור על מינון קלורי נכון)
• לשלב בכל ארוחה סלטים וירקות טריים (לשמירת המלאות והגדלת כמות הסיבים הבריאים)
• להשתמש בתחליפים מגוונים ובריאים של מזון כשאנחנו לא נמצאים בבית (לא חטיפים למיניהם)
• לאכול פעם בשבוע מנה מותרת האהובה עלינו במיוחד (עד 600 קלוריות בהנאה ובכיף)
• לפרגן ולפנק את עצמנו (בבגדים יפים ופינוקים כיד המלך)
• לעסוק בפעילות גופנית (אירובי, ריצה, הליכה, ריקוד – להצטרף לחוגים וכוני כושר)

חשוב לפני הכל לבצע בדיקה גופנית מקיפה שתעזור לנו לבחון את עצמנו לפני התחלת התוכנית!!!
אנו מוקירים ומעריכים את עשייתה המופלאה ותרומתה של ליאת יגר להפחתת משקלנו ולשמירת בריאותנו.
אין ספק שבזכות אישיותה המלבבת עזרתה ותמיכתה הצמודה הניתנת בחום ובאהבה ללא גבול, לא היינו זוכים להגשים את חלומנו ולא היינו מגיעים למחוז חפצנו וליעדים שהצבנו לעצמנו במסגרת תכנית הרזיה הנבונה.

תודה,
עדנה וצבי אבני

tiptitle
news

קבוצות הרזיה בשילוב פעילות גופנית- זומבה, פילאטיס, צעידות קבוצתיות, הירשמו עוד היום ותהנו מאורח חיים בריא ואיכותי!


קבוצת נערים ונערות בימי שני בשעה 19:00!


קבוצה חדשה נפתחה! ימי שישי בשעה 08:00 וימי ראשון בשעה 19:00


קבוצות הרזיה במקומות העבודה - יוצאים מהשגרה!
חוויה אישית וקבוצתית!


facebook
favor הפוך לדף הבית | הוסף למועדפים | שלח לחבר sendfr
עיצוב: y a n i v | נבנה ע"י: YHalfin